Egy vásárló szonettben küldte el panaszlevelét a hipermarket központjába. Az ötleténél csak a válaszlevél volt meglepőbb. (Tovább után a részletek.)
A Skóciában, St. Andrews-ban élő hölgy azt kifogásolta, hogy a helyi áruház polcairól eltűnt a kedvence, a sós karamellás popcorn, amivel kapcsolatban azt a felvilágosítást kapta az eladóktól, hogy nem is tervezik árusítani a jövőben. Ahelyett, hogy felháborodott volna, fogta magát és szonett formába (és ehhez passzoló stílusba) öntve a gondolatait, elküldte a cég elnökének, a nemesi címet viselő Sir Richard Broadbentnek.
Aztán pár héttel később (most november 19-én) érkezett a válasz. Szintén versben. És egy kedves gesztussal.
Hasonlóan romantikus-költői stílusban, szintén versben válaszolt a cég a problémára, mely szerint őszintén sajnálják, hogy ilyen szívfájdalmat okoztak a hölgynek, de a kérdéses termékre nem volt elég nagy a kereslet az adott üzletben, ezért valóban nem fogják ott a továbbiakban sem árusítani, viszont megadják a legközelebbi beszerzési forrást, és vigasztalásképpen még adnak a levél mellé 10 fontot (majdnem 4000 forint).
[Amennyire ellenőrizni tudtam nem egy reklámtrükkről van szó, hanem valódi a sztori, a vásárló is fent van a facebookon, onnan származnak a levelek is. A személyes adatokat én töröltem ki.]
[Fut még a JÁTÉK!] [Ha Indiáról is szívesen olvasnál, itt szavazz rám, aztán tudósítok.] Instagramon kövess!