Szonettben küldött panaszlevelet a hipermarketnek. Aztán meglepődött.
2014. november 25. írta: világevő

Szonettben küldött panaszlevelet a hipermarketnek. Aztán meglepődött.

Egy vásárló szonettben küldte el panaszlevelét a hipermarket központjába. Az ötleténél csak a válaszlevél volt meglepőbb. (Tovább után a részletek.)

IDShot_540x540.jpg

A Skóciában, St. Andrews-ban élő hölgy azt kifogásolta, hogy a helyi áruház polcairól eltűnt a kedvence, a sós karamellás popcorn, amivel kapcsolatban azt a felvilágosítást kapta az eladóktól, hogy nem is tervezik árusítani a jövőben. Ahelyett, hogy felháborodott volna, fogta magát és szonett formába (és ehhez passzoló stílusba) öntve a gondolatait, elküldte a cég elnökének, a nemesi címet viselő Sir Richard Broadbentnek.

tesco1.jpg

Aztán pár héttel később (most november 19-én) érkezett a válasz. Szintén versben. És egy kedves gesztussal.

tesco2.jpg

Hasonlóan romantikus-költői stílusban, szintén versben válaszolt a cég a problémára, mely szerint őszintén sajnálják, hogy ilyen szívfájdalmat okoztak a hölgynek, de a kérdéses termékre nem volt elég nagy a kereslet az adott üzletben, ezért valóban nem fogják ott a továbbiakban sem árusítani, viszont megadják a legközelebbi beszerzési forrást, és vigasztalásképpen még adnak a levél mellé 10 fontot (majdnem 4000 forint).

[Amennyire ellenőrizni tudtam nem egy reklámtrükkről van szó, hanem valódi a sztori, a vásárló is fent van a facebookon, onnan származnak a levelek is. A személyes adatokat én töröltem ki.]
[Fut még a JÁTÉK!] [Ha Indiáról is szívesen olvasnál, itt szavazz rám, aztán tudósítok.] Instagramon kövess!

Booking.com

A bejegyzés trackback címe:

https://vilagevo.hu/api/trackback/id/tr186930727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gazsi bácsi lótetű 2014.11.25. 10:25:10

Ez ismét szenzációs. Volt már egy hasonló húzásuk egy kisfiúval és a tigtis-kenyérrel, amely a kis srác szerint inkább zsiráfra hasonlít. Ott is küldtek némi zsebpénzt. Na de kérem, 10 font "apróval" és némi kreativitással elérték azt, hogy még mi is róluk beszélünk...

világevő · http://vilagevo.blog.hu 2014.11.25. 10:28:03

@Gazsi bácsi lótetű: pontosan, egy-egy gesztus rengeteget ér, hazai cégek is tanulhatnának belőle...

István Tamasi 2014.11.25. 11:26:45

Igaz ami igaz. Egy reklamációmra én is kaptam egy bónt a hazai Tesco-tól.

Gazsi bácsi lótetű 2014.11.25. 11:42:35

Rendszeres olvasója vagyok a Tékozló Homárnak. Ott a Batz papucsok forgalmazója reagált igen szimpatikus és korrekt módon egy jogos vevői elégedetlenségre, és igen megnyugtató módon rendezte az ügyet, ami max. 10.000 Ft-ba került. Kapott igen sok megosztást, és beépült a blog nyelvezetébe a batzpapucsozás, ami a legjobb reklám. Egy jó marketinges aranyat ér, csak erre nálunk még nem jöttek rá sajnos.

ebella 2014.11.25. 14:06:04

Én meg az Auchantól kaptam volna pár éve, ha kérem személyesen az ügyfélszolgálatuknál, de elment a kedvem tőlük. (A három kilós liba otthon két és fél kilósnak alig bizonyult.) Azóta se voltam, de valóban legalább próbálkoztak.

István Tamasi 2014.11.25. 14:56:19

@világevő:
Mindössze csak annyit akartam jelezni, hogy van itthon is van jó példa.

világevő · http://vilagevo.blog.hu 2014.11.25. 15:13:55

@István Tamasi: igen, tök jó, én is a tiedre értettem a 'fent'-et!

nézek 2014.11.26. 10:02:50

minél kevesebb mérgelődés okán, mielőtt a kosárba teszek bármit is, előbb lemérem,(ha olyan termék) és/vagy megnézem az árát a fali ellenőrzőn..
már rég ért meglepetés a kasszánál/otthon..

ja, hogy a minőség? nos, az még csak otthon derül ki, fel/kibontás után..